mandag den 15. april 2013

Mascara test: Lancome Doll Eye



Tænker at jeg langt fra kan være den eneste som hver morgen roder rundt med flere forskellige mascaraer, fordi de hver især kan noget men langt fra perfekte i sig selv.

I min efterhånden langevarrige søgningen efter den perfekte mascara, læste jeg tilfældigvis i det nyeste udgave af Woman, deres Woman test "verdens bedste mascara". 
Jeg tænkte "Yes nu sker det! Ikke flere fejl køb og ikke flere penge ud af vinduet efter et produkt som ikke kan lever på til det de lover". 
Læste artiklen og blev dybt begejstret. De talte så godt om både Lancomes Hynpose Star, som var deres favorit og Shiseido Perfect Mascara Full Definition, som var bedst til pris. Så løb direkte ned i min nærmeste Matas, fortalte ekspedienten at jeg kraftigt overvejede at købe Lancomes Hypnose Star, efterfulgt af "Hvad synes du om den?". Den søde ekspedient fortalte at hun hellere ville anbefale Lancomes Doll Eyes da den også gav buede vipper. Nu kom jeg virkelig jeg op og køre. Længde, tjek! Fylde, tjek! Ingen klumper, tjek! Og buede vipper, tjek tjek tjek!!! Nu kunne det ikke gå galt... Men det gjorde det. 

Nu har jeg prøvet den, og er langt fra overbevidst.
Den er fin nok. Den giver fin længde, men fylde? Naaah. Buede vipper, not so much. Heldigvis klumper den ikke. Til gengæld er den så parfumeret at det næsten gør ondt i øjne - Og til en pris af 250kr, så må jeg desværre tilstå at den slet ikke var det værd.

Så ind i kampen igen efter at finde den perfekte mascara, for den må være derude et sted :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar