lørdag den 25. maj 2013

Alexander Wang kup!

Billede: Det er et ret fascinerende antropolgisk fænomen, at bliver ført ind i en gyde i, så ned i en kælder hvor i det man træder ind bliver spillet 'I knew you were trouble when you walked in' 
. For derefter at se den virkelige undergrundsscene af kbh - 100+ kvinder der er til 'privat' (aka mærkevare) loppemarked, der render rundt i de nyeste gulvtæppeprints og prøve og lave en god handel, på noget jeg personligt selv har svært ved at gennemskue om er en hat eller en taske...for derefter at få øje på den eneste mand derinde, som så sjovt nok er Mikael Wulff, som jeg kun kan antage var der for at lave en ironisk strip for Wulffmorgenthaler - og alt det denne oplevelse har givet mig er en seriøst lyst til en burger!

I går var jeg lige et smut forbi et outlet, hvor piger som Pernille Teisbæk (stylist fra go' danmark) solgte ud af deres tøj. Man kan virkelig gøre nogle kup til sådan nogle arregemener, og det gjorde jeg heldigvis igår.
Er inde i en jakkeperiode, hvor uanset hvad jeg shopper efter, ender jeg altid med at komme hjem med en jakke. Så kom hjem med to ting, og selvfølgelig en jakke og en blazer :b


Denne korte jakke fra Rutzou er så fin på, og passer helt perfekt til et godt klassik look.
Denne fine fine sølvblazer er helt sikkert dagen største kup!
En helt ubrugt og fejlfri Alexander Wang blazer til 4099kr, som jeg fik for 1500!
Den kan peppe hvilket så helst outfit op til fest og skal helt sikkert i brug til min fødselsdag! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar