mandag den 8. juli 2013

Roskilde festival'13 - dag 3+4

Skrevet Tirsdag d. 2. Juli 2013.

En kort opsummering fra det vilde Roskilde liv. 

I går kom jeg tilbage til Roskilde, og fik delt en masse flyers ud angående vores vilde fest her til i aften.
Var også til årets første koncert med den vilde norske rapperine Gnucci! Hun forstod virkelig at sætte gang i festen!

Derudover fandt jeg også en masse fede outfits og kostumer





Forstod aldrig helt hvorfor han ikke ville vise ansigt, men virkede nu også som en spas type ^^


Vores fine flyer :)



Festede til langt ud på natten som man nu gør på Roskilde. Tænke jeg ikke ville drikke mig helt i hegnet, da der var meget arbejde der skulle gøres i dag. Alligevel fik min mave et af sine flip, så holdte mine telt kammerater vågne det meste af natten/morgen, med mine knap så charmerende opkast-lyde. 
Så dagen i dag har stået på total afslapningen! Da overskuddet til andet end at sove, har været ikke eksisterende.
En af mine søde veninder synes dog ikke det var helt okay at aflyse festen helt, så hun pyntede op og lagde den rødeløber ud, så folk kunne komme og få taget et billede på løberen. Det virkede faktisk ret godt. stille og roligt, men det kom folk helt fra øst, for at feste! Og ellers stoppede vi folk og snakkede med dem. Et super hyggeligt arrangement, med piger som glædeligt ville være med i konkurrencen om "årets street style look"

Lidt billeder fra aften:






Ja,  selv politiet ville også være en del af vores fashionable fest!


Læs også:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar