torsdag den 20. februar 2014

Nyt i klædeskabet

Puha, hvor har denne uge stået i shoppingens tegn!

For mit humør: Skønt, skønt SKØNT!
For min pung: Av, av, AAAV!


Jeg har igennem længere tid, slet ikke kunne holde fingrene fra ting med mango. Det er bare så skøn en frugt! Så da jeg fandt ud af at bodyshop havde en mango-linje, måtte jeg jo investere i lidt. Så har købt en body mist spray. Tænker at jeg kunne bruge den, som et lidt sundere alternativ for parfume, da den har denne gennemtrængende friske duft af sød mango. Mums!


... men det hele startede egentlig allerede i mandags, da jeg var i H&M for at købe nogle ekstra basis-ting, som fx. et sort pencil skirt og lidt nyt undertøj. Sluttede forbi Matas, hvor jeg forelskede mig i en lysegrå/lyseblå neglelak ..  Det er jo snart forår!? ;)

I dag var min lærer syg, og desværre fik vi det først af vide da vi var mødt i skole. Men nu var vi jo mødt, så vi var en større gruppe som tog ud, for at drikke lidt morgenkaffe og formiddagsøl.
Da vi splittede op efter nogle hyggelige timer, besluttede en veninde fra studiet og jeg at tage et smut forbi Prag, hvor jeg fandt disse over skønne fund!

 

Har besluttet mig for at blive en mere genbrugs-pige, og man må sige dette var en god start (:

Men nu skal jeg hellere ikke shoppe andet end madvare i laaaang tid!

Læs også:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar