torsdag den 25. april 2013

Hvor blev haven af?

Nu flyttede jeg hjemmefra for lidt over et halv år siden, til en rigtig skøn lejlighed! Elsker virkelig at bo der og den selvstændighed det høre med
... Men på sådan en fantastisk sommerdag, savner jeg virkelig inderligt mine forældres store have! Det med at man lige efter arbejde eller skole kunne gå direkte hjem og slappe af i solen, let påklædt, med noget god musik og arbejde på sin tan. Det er ligesom om at det overhovedet ikke er det samme at slappe af på ens terrasse - og slet ikke hvis man skal have sol samtidig! Så skal man virkelig ud i nogle sære stillinger, og så døde den der afslappelse og komfortabelhed fuldkommen. Tror heller ikke mine naboer ville synes at det var særlig passende hvis jeg lagde mig ned på børnene legeplads nede foran, let på klædt, så jeg kunne blive ordenligt brun på hele kroppen .. Og må nok tilstå at jeg heller ikke selv, ville synes at det var det fedeste.
Ergo, næste gang jeg flytter skal det helt sikkert være med en lille have!

Men mens man nu prøver at ramme solstrejfrene man kan fange på terrassen  kan man jo også lige varme lidt op til Roskilde Festival med en af de gode kunsterne der kommer i år.
Migueal - Adorn


Love, peace and harmoni og gå nu ud og nyd det skønne vejr! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar