onsdag den 1. maj 2013

1. Maj når det er bedst :)


I dag har jeg haft den hyggeligste 1. maj i fælledparken! Min roomie Josefine, og jeg tog der tidligt ind, så hun kunne hilse på hendes SF-venner og jeg nyde den skønne sol som har strålet over Danmark hele dagen. På trods af at der ikke var så mange i fælledparken og slet rigtig nogle vi kendte lige da vi ankom, hyggede vi alligevel bare stille og roligt i SF-teltet. Men så lige pludselig mødte en af Josefines tidligere højskolevenner op, med hans guitar, og så skulle der spilles! Vi gik ned til søen hvor vi så spillede og sang den ene sang efter den anden, indtil vores omgivelser var ved at få kuler. Det var så fedt! At sidde og hygge med musik og sang, mærke den fantastiske gode stemning som der nu er 1.maj, og alt i mens solens skinnede på den lyseblå himmel. Er godt nok blevet en smule solskoldet i ansigtet, men det er vidst ved at være en tradition, at jeg ikke kan tage til 1.maj uden at blive rød - og gudske tak og lov for det! For hvor ville det være øv at være i fælledparken i gråt øv-vejr. Nåede desværre kun at se nogle af mine venner lige til sidst, men de ligende heldigvis nogle som hyggede sig lige så meget som jeg. Hurra for en fantastisk dag! :)

Lasse der spiller på sin guitar

Jose som den smukke korpige

Lasse spiller lidt mere på din guitar

Hunden som blev træt af Lasse og hans guitar,
eller ikke kunne lide sangvalget -  gåden blev aldrig løst.


En sød lille dreng med høreværn og sele ^^


Lasse spiller lidt mere

Lasse igen ^^

Jose i toget på vej hjem efter en fantastisk dag :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar