lørdag den 11. maj 2013

En dag som One Direction fan


Ved ikke hvad der sker lige fortiden, men mine dage ender aldrig som planlagt!
Efter en hyggelig shoppetur ringede jeg til min veninde Sara for at inviterer hende på pandekager, men i stedet kom hun med den .. sjove(?) ide at tage ind til Forum og udleve den indre 14årige fangirl. Hun skulle nok give kage og noget at drikke til, så kunne ikke rigtig sige nej :p
Vi tog derind, og der var fyldt med højt skrigende unge piger. Vi fandt hurtigt ud af at henne ved et hegn spillede nogle af drengen bold og derfor pigerne var helt ude af dem selv - vi snakker skrig kun hunde kunne høre og tåre der putter Justin Timberlakes sang "Cry me a river" til skam! Selvfølgelig skulle vi også lige se dem, og være med i deres skrige ballade. Hell yeah har set samtlige band medlemmer, så kan jeg også krydse det af min liste. Thank god for being tall! :p
Lad mig sige det så'n, der findes et helt bestemt blik kun forældre kan give en når man kommer tårnende ud fra en crowd, af skrigende teenagepiger der går en til hoften.
Men Sara havde jo lokket med kage, så efter lidt tid bestemte jeg meget enerådigt at vi skulle ud og finde Københavns bedste kage. Efter laaaang søgning endte vi på Luna, og må tilstå at det virkelig var en kage som sendte en i chokoladehimmelen.  
På vejen hjem tog vi lige forbi Forum igen for at smuge lytte lidt, så man også kunne krydse det af listen når vi nu var i gang. Det var vi bestem ikke de eneste der havde tænkt. Rent faktisk var stadig 100+  teenagepiger, som ikke havde fået billetter og derfor stod ude foran for at høre deres store idoler. Aftens største overraskelse var dog da vi oplevede at flere af pigerne tudet  bare ved at de kunne høre dem synge :O
Så da vi havde hørt et par enkelte sange og ikke flere pinligheder at tage af (Tak Sara!! .. Viunge er bare ikke cool når man er gået ud af folkeskolen!) vendte vi snuden hjem af. 





2 af medlemmerne spiller bold 

Et tredje medlem

Sara
Ja vi kan jo ikke alle være 180 ^^

Find den falske fangirl14

wuhu de kan også cykle

Sara på Luna

Uden kage duer dagen ikke :)

Læg mærke til pigerne som står og lytter på af væggen ..
så'n stod de hele vejen rundt om bygningen. 

Sara godt begejstret over dagens udvikling.

Sara lidt for begejstret for gratis blade!


Blond: "Mmm. Det er de små ting der gør livet værd at leve!"
Rødhåret: "Tja.. Jeg er uenig"
Jo mere chokolade jo bedre!!

Virke første outfit 1 bekendt? ^^

Hvilken sang mon de spiller?

HELE ruden var dækket af One Direction tags.


Man kan godt få kulder af alt det boyband pjat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar