tirsdag den 7. maj 2013

Mors dags gave

Nu er det snart Mors dag, hvilke betyder at samtlige butikker, blade mm. giver gode ideer til mors dags gave. Men hvorfor skal alting være så materialistiske? Ja det er muligt at designer vasen er flot... Men samtidig også virkelig kedelig og upersonlig!
Jeg lavede selv den fejl at tro at vi havde mors dag samme dag, som de reklamerede med i London, så min søster og jeg inviterede min mor på brunch, i marts i den tro at det var mors dag. Og nu på søndag skal jeg i biografen med min mor som en blanding af en ekstra morsdags gave og fødselsdagsave.
Vi lever i et samfund hvor størstedelen af os i bund og grund har hvad vi behøver og lidt til. Samtidige er vi blevet nogle ekstrem travle mennesker som ikke har tid til andre, med mindre vi også har vores smartphone eller iPad med i hånden.
Det jeg prøver at sige er; at din mor helt sikkert vil blive meget gladere for en oplevelse og kvalitetstid med dig, uden nogle forstyrrende faktorer, frem for en designer vase, smykker eller blomster.
Tag et par timer ud af din travle hverdag, og vise din mor hvor højt du elsker hende, med noget af det mest dyrebare vi har - tid!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar