tirsdag den 7. maj 2013

Måske er målet slet ikke så langt væk som først forventet!?













Har normalt altid været typen som hellere valgte kagen frem for guleroden og sofaen frem for fitness centret, hvilket egentlig er lidt mærkeligt når jeg altid har drømt om at være en "sundheds freak", som trænede hård flere gange om ugen og spiste sundt. Men det har været svært når jeg er typen som hader smerte, svede, og har en viljestyrke lig nul!
Men heldigvis kan jeg se lysere tider foran mig! For efter jeg er flyttet samme med min roomie er hendes sunde madvaner heldigvis smittet godt af på mig, og i samme periode blev både min træningspartner og jeg singler, så nu er der ekstra meget tid til træning. Så med et hårdere og mere intensivt træningsprogram, og derved fornemmelsen af fremskidt, endelig giver mig en oprindelig lyst til at træne - andet en dans en gang om ugen. Måske målet om at blive en rigtig strandbabe til sommer, slet ikke er så langt væk som først forventet :)


Men det skal ikke gå helt op i grønsager og intensiv træning, for hvem kan sige nej til sådan en lækker kage? ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar