lørdag den 11. maj 2013

Ny tattoo :)


Har længe godt kunne tænke mig en ny tatovering.  Så som en lidt spontan ide, bestilte jeg en tid hos min tatovør, uden helt at vide hvad jeg skulle få lavet.
Men efter mange overvejelser endte det med en fingertattoo, som jeg også længe har drømt om. 
Til alle andre som overvejer den ide, FUCK det gør ondt der!

Min søde veninde Anna, som også er blogger for PEEPERS Denmak,, holder mig hånden :)
http://wedfall.blogspot.dk/



Ja det gjorde ondt!!


LOVE :D

Endelig færdige med at torturer mig selv med nåle
og ligner nu bare en som har været oppe og slås ^^
Min første tattoo
Så venter vi bare spændt på de næste :D



... Og bagefter tog Anna, Sara og jeg hjem og var rigtig hardcore med perleplader og collage, da Sara ikke var helt færdige med at lege 14årig ;D
Anna har lavet en cupcake til mig ;D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar