søndag den 9. juni 2013

Et år ældre og 1 kilo tungere

I dag har min Onkel, Anders And, Johnny Depp, Jon fra Popstars, Natalie Portman  ... og når ja MIG fødselsdag! :D
Så hele denne weekend har stået i fødselsdagenstegn, i et dejligt selskab af både familie og venner.


I går holde jeg fødselsdag for familien, med boller, kage og grill mad - Super hyggeligt! Desværre var vejret ikke helt som jeg havde bestilt, så det var en smule køligt af og til, da vi opholde os i haven.
Senere på aften kom 3 af mine rigtige gode venner, som jeg så tog i byen med. Kan fortælle at det er en smule pinligt når en gruppe svenske fyre, lige pludselig alle rejser sig op og begynder at synger fødselsdagssang for en, vidst efterfulgt af en druk-vise og selvfølgelig alt sammen på svensk, midt i det hele på en bar!
Efter knap 4 timers søvn, måtte jeg allerede op igen og gøre mig klar til i dags program, da jeg skulle ordne nogle praktiske ting, inden jeg skulle mødes med den samme vennegruppe, for at tage i zoologisk have :) 
Min søde søde roomie havde også lavet et lækkert morgenmadsbord, med alt hvad sådan et skal indebære! Mums!

Zoologiskhaveturen var også formidabel. Heldigt nok! Da vi alle var ret så trætte og en smule  tømmermænds ramte, efter nattens strabadser. Men vi havde alle fået os den lavsigesete humør over natten, hvilke medførte en lettere konstant fnisen og nogle gode grineflip og virkelig mærkelig ting :b 

Her skulle man så måske tro det hele sluttede, men min søde, roomie overgår sig selv igen, igen! Så på trods af vi begge er mega trætte og godt brugte, synes hun da lige at hun blev nød til at bage noget kage til mig -  For det fik jeg jo ikke rigeligt af igår xD Men hvem kan sige nej til kage? For jeg kan i hvert fald ikke!! Så nu står hun og bager, forhåbentlig de lækreste cookies :D

Så alt i alt kunne jeg faktisk ikke ønske mig en bedre måde at blive fejret på. Kan slet ikke takke nok for at være omringet af så manges dejlige mennesker! :)

Peace out, og nyd nu den lækre sol, som jeg nu har kæmpet i et år for at give jer ;)

Billedere kommer senere.

Læs også:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar