mandag den 10. juni 2013

Min fødselsdag i billeder


Outfit til familie fødselsdag
Det fine morgenbord på altanen

Vores altannisse :D

nu i zoo...



Det damen peger på er et fiskehoved .. AD!!

Simon, Jose og jeg

//Gæt en lort...//



Simon .. nu som konge :)

Sagde jo at jeg en dag ville blive royal!

Sara skulle lige vise hendes ride tricks

Jose, mig og Simon

Hvilke forældre lader sit barn få tegnet en "elefant snabel" i ansigtet? 

Jose og jeg

Sommerfuglen ville også lige hilse



Jose og sommerfugen

Se Simon er den ikke sød?

Jeg, Simon og Jose

Jose, Sara og Simon.

Simon
Josefine

Sara og Ged

Tror måske Ged fornærmede Sara



... og mens børnene var inde og lege med geder,
sad  passererne og holde øje med at alt gik for sig som det skulle :b

Simon, the handsome man



Læs også:

Passion for fashion
Freaking fucking gorgeous Joey Moe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar