lørdag den 1. juni 2013

Freaking Fucking Gorgeous Joey Moe in Ballerup :O

WOW! I går var en suveræn dag, med hvad alt indebærer. Lækkert vejr, tidligt fri, sammen med en masse mennesker jeg elsker og "møde" med selveste For Freaking Fucking Gorgeous Joey Moe!


Min mor og jeg fejre weekenden og det gode vejr med lidt bobler :)

Det hele startede med at der var det snart sædvanlige "Open By Night" i Ballerup, som normalt ikke er noget jeg på nogen måde går op i, på trods af de som regel har nogle afsindige gode tilbud i deres tøjbutikker m.m.  Men denne gang fik de min opmærksom da jeg fik en flyer,  hvor der stod at de optrædende var teamet bag musicalforestillingen Grease. Alle som bare kender mig en bare smule, ved jeg er fan af Sonny Fredie-Pedersen (Ja, ham danse-duden med den halv skøre familie), og nok også mere end hvad der egentlig er okay i en alder er (snart) 22. Desværre når man læste det med småt var det "kun" Anna David og Silas Holst (Jep, endnu en danse-dude, kendt fra vild med dans). Tjaaa It's all right når man nu som jeg er gammel danser og hørte Anna David i sine yngre dage, men distortion var helt sikkert en stadig vinderen for aftens musikevent. 
MEN SÅ ... DADADADAAAAAAAAAM. JOEY MOE!!! Joey Moe i egen høje person ville komme hele vejen til Ballerup og give koncert. Seriøst hvad kunne jeg gøre? Så skrev straks rundt, i håb om at nogle ville tage med mig, så jeg ikke skulle stå der alene og gør mig til grin, foran en folk teeange-piger, samt forældre med deres små børn hvor jeg nok passer 1/3 af dem i hverdagene. Til mit held ville Anna/wedfall gerne med til aftens strabadser i Ballerup, men nok mest i troen på at der var gode tøjtilbud jeg skulle se på og fordi "det kunne da være lidt sjovt at se ham der Joey Moe, når man nu alligevel var der". Ja nej! Jeg mente i dyb alvor at min indre hysteriske teenagepige med stort crush på Joey, seriøst gerne ville se ham og kom KUN for at se ham.
Men Anna er der altid for mig! Så selvfølgelig påtog hun sig hurtigt rollen som "spadser passer" og fotograf.
Koncerten var super fed! Joey var som han altid er på scenen, glad, nærværende og på ingen måde alt for selvhøjtidelig. Publikum var der også godt gang i, desværre var lyden knap så god, da bassen bragede alt for kraftigt i gennem.
Havde selvfølgelig stillet mig strategisk korrekt, så når køen til autografer åbnede ville jeg stå blandt de første. Hvilket var meget vigtigt eftersom der kun var 30 min. til autografer, da centrede lukkede. Men det var slet ikke nok for Krille, så søde søde søde søde Anna gik med til at vente til alle de andre hysteriske piger havde fået deres autograf, som jo selvfølgelig trak ud til uendeligheder på trods af centrerede skulle lukke, så jeg måske kunne få et billede med ham på vejen ud.

Nu skete det. Den sidste fan havde fået sin autograf, Joey gik ned fra scenen, mens alle blev skubbet væk af vagterne. Men som altid kan folk bare ikke stå for høje blondiner med store blå øjne, så da jeg alligevel kom tæt nok på og spurgte om jeg kunne få taget billede, var svaret først, "desværre det er der ikke tid til". Men jeg tager ikke "No" for an answer, så spurgte hurtigt om jeg i det mindste ikke bare måtte få et kram. Det kunne sjovt nok godt arrangeres! Held i uheld, opdagede han Anna med hendes mobil fremme, til at tage billeder af hele aktionen. Så mens han var på vej til at givet et kram, stoppede han hurtigt op i stedet, så Anna alligevel kunne få et billede af os sammen. Men det er vel tanken der tæller? Så har talt, rørt og fået et mentalt og næsten et fysik kram af Joey Moe. Tjaaaaa, så man kan vel godt sige at jeg gik en smule lykkeligere i seng i går ;b
Husk også at læse om Annas fredag, hvor hendes meget andeles syn på koncerten også indgår, og hvad vi ellers fortog os den dag :D http://wedfall.blogspot.dk/2013/06/friday-friday-gotta-get-down-on-friday.html?m=1


Jeg, Silas Holst og Anna, efter ham og Anna David har optrådt

Anna og Anna ;)

Joey Moe på scenen
"Lad mig se dig go go
Lad mig se dig go
"
"så luk mig ind, ind
og lad mig blive.
Og sørge for, når jeg falder,
at jeg lander blidt."
"Hvis jeg dør nu så lad verden vide
Jeg døde af kærlighed"
"Du tænder en ild ind' i mig, bo-bo-bom-bom.
Mit hjerte brænder, det brænder, det brænder kun kun,
Kun for dig'iaj, sig mig er der hjælp vej? "
"Lad verden vide,
Jeg slår ikke på piger.
Men du kan få et kys,
Af en 9 millimeter."

"Selv i modvind, er der go' vind. 
Selv i uvejr, er der solskin."

Nede blandt publikum
"Jeg banger til min banger"
Joey skriver autografer.
"Boom! Jeg er ramt. Så skød du mig igen, igen"

Et alt for hurtigt og ikke så kønt billede - Men jeg fik det! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar