mandag den 29. juli 2013

Shine bright like Rihanna

Den person der gav størst indtryk på mig, på Roskilde Festival'13 var udentvivl Rihanna. Ikke musikalsk - alle sangene havde jeg jo hørt før, men stilmæssigt. Jeg mener stadig det fedest ved hendes koncert var hendes outfit. Hendes indiske baseballdragt/kjole var for fed! Derfor har jeg holdt lide øje med hende, og hendes stil, efter jeg er kommet hjem, og hun imponere mig gang på gang. Skulle jeg bytte klædeskab med en, ville det uden tvivl være Rihanna! Elsker hendes legende udtryks form i tøj. Den ene dag er hun den frækkeste rock chick, den anden super swag, og samtidig  kan være den flottest glamourgirl, når hun er på den røde løber. Jeg synes det er fedt hun kan bære så mange stilarter og stadig gøre dem feminine på sin helt egen unikke måde. 6 ud af 6 stjerner her fra, for Rihannas stil.
Hendes "swag-stil" er dog den der tiltaler mig mest, og derfor også de fleste af mine inspirations billeder derefter. 

 
















Har fundet denne kjole fra Monki, som jeg synes er et ret godt bud på et hverdags outfit, der kunne minde om den dragt Rihanna optrådte i på Roskilde. Så på trods af minus på kontoen bliver jeg jo nød til at købe den ;D

Fra Roskilde Festival'13

Læs også:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar