lørdag den 10. august 2013

CPHFW: Stine Ladefoged


Igår var jeg blandet andet inde og se Stine Ladefoed.

Kort fortalt:
Stine Ladefoged en dansk designer, kendt for hendes nyfortolkninger af den klassiske strik.
Strik og jersey tøj lavet med Skandinavisk enkelhed og innovative detaljering er nøgleordene for Stine
Ladefogeds kollektioner. Hun benytter sig kun af højt kvalitets garn og stof med uld, til hendes kreationer. Hendes opmærksomhed ligger på de dramatiske former, men også de indviklede og fornyede detaljer, som gør hver af hendes kreationer et stykke skulpturelt stykke tøj.
Kort sagt en lidt utraditionel designer med fokus på det unikke og detaljen.
Læs mere om hende på: http://stineladefoged.com/

Dette show var helt klart bandet favoritterne, af de shows jeg har været inde og se. Havde glædet mig utrolig meget, da hun laver nogle utrolig flotte og kunstneriske designs. Denne kollektion var heller ingen undtagelse! Der kom det ene fede outfit ud efter det andet. Hvis jeg kunne, ville jeg gerne ege hele hele kollektionen!
Kunne godt lide det hele var meget stilrent, men med fedeste detaljer. I modsætningen til de andre kollektioner jeg har været inde og se, var der ikke så mange mønstre. Istedet blev der vidst en masse bart hud, via de mange cut-outs, der gav designet et grafisk udtryk. Virkelig, virkelig, virkelig fint!
Derudover var jeg så heldig at få lov til at side på første række, så jeg kunne få nogle mere okay billeder og få en lækker goodiebag med hjem.












Anna var så sød at tage et billed af mig.

I torsdags var Anna og jeg til den lækreste morgenmad hos Asos, læs om vores hyggelige morgen og Annas lille møde med Shawn Cdoudhury fra AsosAsos breakfast


Læs også:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar