torsdag den 1. august 2013

Update på det gode liv.

Siden mit sidste personlige indlæg er der sket så urolig meget!
I fredags var jeg på tur med min gode veninde Sara. Lidt ud af det blå og med tegn fra selve Gud, fandt vi svaret på min store studie krise - USA! Jeg tager simpelthen med Sara til USA, i starten af september og 3 måneder frem. Kan ikke komme på et bedre tidspunk end at tage ude og opleve den store verden. Og når kirkeklokkerne begynder at ringe, i det sekund at man overgiver sig til ideen, det kun betyde en ting - At Gud mener det samme, og hvem tør sige Gud imod? :b

Derudover er fashion week lige om hjørnet og planlægningen af den kommende dokumentar om PEEPERS i fuld gang, så man kan ikke påstå at jeg mangler aktivering. Tværtimod! For første gang i, jeg ved ikke hvor længe, har jeg kunne være hjemme om aften og bare hygge med min roomie. Glæder mig helt til at få mere end 4-5 timers søvn, og vågne op i morgen og være frisk i hovedet.
Men det er skønt! Jeg nyder livet i fulde drag. Men kan man også andet når det hele kører på skinner?

Har forhåbentlig også snart en meget stor nyhed til jer! Men i må vente med den lidt endnu ;)


Læs også:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar