fredag den 4. oktober 2013

When Dreams come true (NEW YORK)

Som I nok har opdaget har jeg desværre ikke blogget de sidste 3 uger, eftersom jeg ikke havde en computer og simpelthen har været ude og opleve så meget!

Vi startede i New York, og WOW en fantastisk by! Kan slet ikke sætte en eneste finger på den.
På trods af vi kun var der i 5 dage, nåede vi så meget.



Vi skulle selvfølgelig igennem alle turistattraktionerne, som;
  • Se Frihedsgudinden
  • Impirestatbulding 
  • Chinatown - Selvfølgelig smage noget kinesisk mens man er der. 
  • Little Italy. Hvor vi fik pizza og en masse dybtstegte ting - noget bedre end andet - men friturestegte orios kan helt sikket anbefales!
  • Tag en lang gåtur i Central Park, samt en lille picknick.
  • Se Times Square om aften.
  • Smage en Hotdog og en Corndog (minder lidt om pølsehorn på pind)
  • Gå over Brooklyn Bridge, som btw har de bedste pizza'er i hele NY.
Derudover var vi også på;

  • Madame Tussauds, og havde skæg med alle voksfigurerne.
  • Metstrapperne og fik taget det populære 'Gossip Girl' billed.
  • Var inde på et sted som minder om Comedy Zoo, og se nogle halvkendte komikere.


Så som I nok kan se havde jeg en rigtig travl men også virkelig fantastisk tur i New York.

Desværre fik jeg mig også en meget traumatisk oplevelse. 
Vi fik dette fantastiske tilbud til en ny frisørsalon, men frisøren og jeg var ikke helt enige om hvordan mit hår skulle ordnes. Mit hår var blevet rigtig langt, så gav tilladelse til at det blev en smule kortere end bare spidser. Men inden jeg kunne nå at gøre noget, havde hun klippet ca 15-20 cm af. Har altid sat meget pris på mit lange, flotte prinsessehår, så det gjorde ubeskrivelig ondt at se mig selv så korthåret.
Har derfor prøvet at undersøge, hvordan man styler det pænest. Så der vil inden for kort tid, komme et indlæg med fede frisurer og guides til opsætninger, til "halv langt" hår.


Læs også:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar