tirsdag den 26. november 2013

Tid til pels?

Min tid i USA er ved at løbe ud, og prøver ihærdigt at vende mig til tanken om at komme hjem til en mørk og forfrysende kold verden. Men noget der holder humøret oppe, er tanken om alle de varme sweatere og ikke mindst min lækre sorte pels, der ligger og venter på mig. 
Det bliver min første vinter hvor jeg tager den rigtig i brug, så har været ude og finde lidt inspiration.










Måske man også bude skaffe sig en hvid en?


Hvis du har holdt lidt øje med resten af PEEPERS Teamet, vil du vide at jeg ikke er den eneste der hopper på pels-trenden her til vinter.

Skinny little bitch har næsten forvandlet sig til en ægte laber tiger i hendes nye pels. Se hendes Photoshoot her.
… Og Nanna var i sidste uge med til Kopenhage fur, og skrev efterfølgende et flot indlæg om hendes holdning til pels, eftersom hun fik kommentarer på hendes deltagelse af nogle af hendes læsere.

Personligt deler jeg selv samme holdning som Nanna. Hvad med dig?

Læs også:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar