tirsdag den 4. februar 2014

Føtex scoop

I weekenden døde mine vinterstøvler, og da det ikke lige er de store plus-beløb der præger min konto, gik jeg lidt i krise. 
Normalt kigger jeg heller ikke i reklamer, men tilfældigvis lå de fremme, da jeg i går besøgte mine forældre. Så som lettere tidsfordriv kiggede jeg i føtexbladet, og fandt til min store overraskelse disse fede støvler.



Nej de er ikke kvalivara eller de varmeste, men et godt supplement til mine kondisko.
Så skyndte mig ned for at købe dem.
Men inden jeg overhovedet var kommer frem til skoene, fik jeg også øje på disse 3 andre fede itmes.
Sorte tasker kan man aldrig få for mange af, og denne vandt min kærlighed ved første øjekast!


Er jo også blevet glad for at gå i hverdagskjoler og nederdele, og denne sorte sag synes jeg også var super sød og lige noget jeg stod og manglede, sammen med den hvide sweater, i samme mønster. 


         

Går normalt ikke så tit i helt hvide-items, men tænkte hvis man håber nok at foråret snart kommer, kan det være det går lidt hurtigere og derved også hive fat i ens lysere farvere. Så for første gang i meget lang tid, vandt den hvide version over den sorte :)

Alt i alt en berigende shoppetur for under 700kr - Vidste slet ikke at man kunne være så heldig i tøjafdelelingen i Føtex. 

Læs også:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar