lørdag den 18. maj 2013

Photoshoot på Islandsbrygge med PEEERS Denmark

I går var en meget laaang, varm og meget lærerig dag! Karoline (skinny-little-bitch) og jeg fik den fantastiske mulighed at komme med på et photoshoot med PEEPERS Denmarks. Både Karoline og jeg har en indre drøm om at blive stylister, derfor grab vi chancen , så vi kunne se og lærer hvordan sådan et photoshoot fungere. Det er faktisk overhovedet ikke lige så let som man lige går og tror! Ting tager tid og gerne laaang tid.  For alt skal være fuldkommen på plads hele tiden! Location, hår, make-up, tøj, indstilling af kammerat og ikke mindst lys! Hvilket jeg lærte på den hårde måde. Igennem de første billeder stod jeg med et refleks-ting som skulle spejle lyset helt perfekt tilbage på modellen  - og det er faktisk overhovedet ikke let! På nogen mulig måde! Så den gav jeg hurtig videre til Karoline, da hun hurtigt viste talent inden for det :) Ja, vi blev ikke kastet ud om stylister men som alt mulig-assistenter. Men alt starter et sted og jeg er bare super glad for at have fået sådan en mulighed, hvor man kan lærer alting helt fra bunden  - og heldigvis i fantastisk skønt selskab! :)  Så på trods af en ekstra lang arbejdsdag på 12 timer, og en lettere solskoldning i ansigt, skuldre og arme, var det helt sikkert en rigtig god dag! :)

Så i dag glæder jeg  mig bare til en dag med "Feminine flow" hos Mie Moltke, sammen med min gode veninde, samt PEEPERS Denmark blogger Anna (wedfall)

Christina og Anna-Louise gør sig klar og bliver instrueret i poses.


Vores flotte lys assisent

Anna-Louise får ordnet hår.. igen.. igen.. igen


Christina holder pause og fjoller med vores flotte hatte ;)


Hele crewet er i fuld gang


Mia Jexen er kommet for at få taget de sidste billeder :)

Mia Jexen








Ingen kommentarer:

Send en kommentar