tirsdag den 25. juni 2013

"Hej, du har vundet!"

For et par dage siden fandt jeg denne "fashion finder"-app til min smartphone. De havde nogle konkurrencer, hvor man kunne vinde et gavekort til nogle forskellige butikker. Som man jo gør, tilmeldte jeg mig dem alle 10. Hvilket så resulterede i at, jeg i morges blev ringet op af denne søde mand, som glædelig kunne fortælle mig at jeg havde vundet et gavekort på 1000kr til Carré. Må indrømme at da han først ringede havde jeg ingen ide om hvad butikken solgte. Blev super glad alligevel, og aftalte at jeg kunne komme og hente gavekortet mandagen efter Roskilde festivalen, da min kalender allerede er over booket med aftaler og praktiske ting, som skal ordnes inden jeg tager afsted på fredag.
Har så nu fundet ud af at de sælger smykker - og heldigvis nogle rigtig pæne nogle. Så nu vil jeg bruge resten af aften på at finde ud af hvilke/hvilket smykke jeg skal gå ud og indvister i :D


Læs også:

Stjerneøreringe fra Chanti

Ingen kommentarer:

Send en kommentar