søndag den 11. august 2013

Nogen gange er man bare for heldig til at man kan forstå det! (Kim Cesarion)

Er stadig oppe og køre over at jeg fik lov til at Kim Cesarion i går!


Var til en stor Zizzi-fest i går i Vega (Der kommer et indlæg om det senere)
Vidst godt han skulle spille i Lille Vega, og blev virkelig frustreret da jeg fandt ud af
at begge arrangementer var på samme dag og samme tidspunkt, eftersom jeg ikke kunne gå fra Zizzi og ville gøre ALT for at se Kim Cesarion. Det blev dog lidt bedre da jeg hørte at man kunne gå fra Vega til Lille Vega, hvilke kunne give mig den mulighed at "forsvinde" for en kortere periode, for at se Kim og måske ikke engang behøvede at købe billet. Det var dog ikke så let som først troet! Så da jeg havde ledt og søgt efter en løsning og alt håb var ude, faldt jeg på mystiskvis i snak med en af vagterne. Vi kom hurtigt ind på at jeg RIGTIG gerne ville Kim Cesarion. Han kunne dog ikke hjælpe mig med at komme gratis ind, via bagindgangen, men kunne forhøre sig om at Kim først lige var startet og at der stadig var billetter i døren. Så løb hen til indgangen, for så at konstater at min meget lille pung var forsvundet i min meget store taske, som var total proppet, så det tog laaaang tid at finde den. Men gud må virkelig være med mig for tiden! For mens jeg ledte efter min pung, kom der et kæreste- eller vennepar som var blevet brændt af, og derfor havde ekstra billet. Jeg var hurtig, og kom med en kæk bemærkning om, at hvis de alligevel bare havde en ekstra billet til overs, om jeg ikke måtte få den. Og utrolig nok så fik jeg lov! :D
Så kom gratis ind, og kun lige misset en sang eller to.
Det er faktisk ikke så slemt at tage til koncert alene, som man lige skulle tro. Hans koncert varede desværre ikke så længe, da han ikke  har lavet så mange sange endnu, men DANM det var en fed oplevelse alligevel! Og flyver stadig på en sky over at jeg næsten formåede at være to steder på en gang :)
Glæder mig allerede til næste gang han kommer til Danmark, og krydser fingre for at jeg ikke allerede er booket, så jeg kan komme helt op foran!




 Nogen gange er livet bare for godt til at være sandt - og så'n er mit liv lige for tiden :D

Optog nogle videoer, men 'Blogger' vil ikke oploade dem. Så i stedet kan i se han nyeste musikvideo.





Læs også:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar